Veel gestelde vragen
Je kunt ons altijd mailen of contacten via Facebook, Instagram en via Whatsapp.
De verzendkosten van een pakket bedragen 5,95. Indien u bestelt voor 75,00 euro of meer zijn de verzendkosten gratis.
Nadat de betaling is voldaan ontvang je van ons een bevestiging mail.
Hier staat in wat je precies hebt besteld en dat we je bestelling aan het verwerken zijn. Doorgaans wordt je pakket op werkdagen voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden en verstuurd met Post NL, mits het artikel op voorraad is in ons magazijn. Meestal wordt je pakket dan de dag erna bezorgd maar de bezorging is aan Post NL en hier hebben wij geen invloed op helaas.
Nadat het pakketje ons magazijn heeft verlaten, krijg je een mail met een track en trace code.
Zo kun je precies zien waar je pakketje zich bevindt. Geen code ontvangen? Kijk voor de zekerheid ook nog even tussen je spam, het kan soms voorkomen dat onze mailtjes daar terecht komen.
Let wel: We versturen je pakket compleet, dus pas als je gehele bestelling compleet is gaat het als één pakket de deur uit. Dat is een stuk overzichtelijker en ook nog eens veel beter voor ons geliefde milieu.
Dit is uiteraard heel vervelend. Echter gaan bij ons elke werkdag orders de deur uit. Wij dragen de pakketten over aan Post NL. Zodra het pakketje de webshop heeft verlaten, hebben wij geen invloed meer op de bezorgtijd en ligt dit bij Post NL.
U kunt ons dan een bericht sturen hierover maar wij kunnen u dan vrij weinig info geven aangezien enkel Post NL weet waar het pakket zich op dat moment bevindt en met welke route deze wordt meegenomen.
Nee, het is niet toegestaan op meerdere kortingscodes tegelijkertijd in te leveren. Wij hebben het recht de order te weigeren en te annuleren wanneer er meerdere kortingscodes zijn gebruikt.
Veel gestelde vragen
Wanneer een retour zending bij ons binnen komt pakken wij die altijd dezelfde dag uit, kijken het grondig na en storten dan binnen 14 dagen het geld retour. Echter kan het wel eens voorkomen dat dit door drukte niet haalbaar is en daarom hou altijd rekening ermee dat je retour altijd met 1 a 2 werkdagen wordt verwerkt.
Het is altijd vervelend wanneer u een verkeerd artikel ontvangt. Mocht dit gebeuren laat het ons dan direct weten via mail met desbetreffende foto van het toegestuurde artikel. Wij kijken uw bestelling na sturen u bij fout van onze kant, een gratis retour label door waarmee u het verkeerd geleverde artikel kan retourneren en wij het juiste kunnen opsturen.
Ons retour adres is
MAFFashion
Aletta Jacobsstraat 37
7741 RS Coevorden
Heeft u een defect item ontvangen dient u dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons de melden. Heeft u een artikel die door kwaliteit snel kapot is gegaan meldt dit aan ons dan kunnen wij beoordelen of dit echt door kwaliteit komt of door eigen toedoen. Wij zullen altijd een passende oplossing aanbieden. Indien een artikel door eigen toedoen kapot is gegaan of door het verkeerd wassen kunnen wij hier helaas geen oplossing voor aanbieden.
Wij geven garantie op kwaliteit dus is een item kapot gegaan door de kwaliteit hiervan, kijken we samen naar een oplossing. Is een artikel kapot gegaan door eigen toedoen, verkeerd wassen ect. Kunnen wij hier helaas geen oplossing voor aanbieden en vervalt de garantie. Ook geven wij bij tassen, riemen geen garantie op verkleuring en het stuk gaan van ritsen.
We horen graag van je.
Voel je vrij om contact met ons op te nemen via onderstaande gegevens.